Direktlänk till inlägg 13 april 2011

Ny blogg!

Av Marit Edvardsen - 13 april 2011 12:15

Prøver meg på en ny blogg, og håper det blir litt lettere å vedlikeholde denne   


Våren er jo rett rundt hjørnet og man føler energien kommer tilbake, så da er sitter nye forsetter løsere også.


I vinter har jeg trent med Cila og Dixie inne i ridehall to dager i uka. Det går i lydighet og bitearbeid (Cila).

Cila viser gode takter og fortsetter å utvikle seg innen C-arbeidet, nå er det ganske så nøyaktig ett år siden vi begynte. Så vi er jo "ferskinger" på tross av at Cila ble 7 år i forrige mnd. Vi skal prøve oss på 2'er prøve i år og håper at sporet blir bedre i år. Slet veldig ifjor med høy hastighet og dermed unøyaktig og noe høy nese. Dette er jo et resultat av hun kun har gått skogspor tidligere som jeg ikke har vært nøye nok med.


Veldig spent er jeg på sporing med Dixie. Hun fikk litt grunntrening i fjor høst, og fikk aldri muligheten til å "rushe" avgårde. Så nå har jeg jo muligheten til å legge et godt grunnlag for en god sporhund...


Dette var en liten oppdatering!

So long :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marit Edvardsen - 25 september 2011 18:20

Det er ikke så greit å få tid til alt man vil, dagene strekker bare ikke til. Så da blir det ikke så ofte oppdateringer her som jeg kunne tenkt meg.   I går ble valpene 5 uker, og nå gasser de på. Løper fort, biter hardt og knurrer mye. Grenser t...

Av Marit Edvardsen - 25 september 2011 18:20

Det er ikke så greit å få tid til alt man vil, dagene strekker bare ikke til. Så da blir det ikke så ofte oppdateringer her som jeg kunne tenkt meg.   I går ble valpene 5 uker, og nå gasser de på. Løper fort, biter hardt og knurrer mye. Grenser t...

Av Marit Edvardsen - 9 september 2011 22:56


I morgen er valpene 3 uker allerede! Tiden går så fort, er helt uvirkelig at de skal dra om 5 uker allerede...   Alle 9 er friske og raske, det er et underlig til leven når det er snakk om mat, og det er det jo nesten hele tiden      For et...

Av Marit Edvardsen - 10 augusti 2011 12:31


Spørs om dette med blogg er litt utdatert...for min del... "Alle" har jo FB og oppdateringer skjer jo lett der.   I alle fall er det spennende tider på kennelen. Vi venter valper om 2 uker, My er blitt stor og rund. Har store forhåpninger til dis...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards